הדפים שלנו

יום חמישי, 23 ביולי 2009

Hello World




בס"ד

שלום לכולם!
ברוכים הבאים לבלוג שלנו, קבוצת אראל, שזכה לשם המפוצץ: "אראל - המיתוס ומה שמעבר", שמחים שנחתתם פה, בטעות או שלא בטעות, אבל אם אתם כבר פה - אז תישארו קצת, מה 'כפת?
*
מי אנחנו? מה בבלוג? כל זאת ועוד בשורות הבאות.


----

קודם כל אציג את עצמי:


שמי אביץ וכל מה שאני כותב בבלוג יהיה בירוק כזה כמו שאתם רואים עכשיו. אני בחור צעיר בן 23 ומשהו (נכון לעכשיו), חובש כיפה דינאמית ועטוי ציצית צמר, יוצא ישיבת הסדר וגם גולני (מגולני לא יוצאים לעולם!!!) יש לי סובארו ג'אסטי מודל 93 שעונה לשם 'צ'יטה' (עוד תשמעו עליה). וזה בגדול מה שאני היום.

התמונה שלי, כפי שפורסמה ב"2 שהם 1", הקטע שם הוא להיות חתיך, אז השתדלתי מאוד.

צ'יטה בתנוחה אופיינית..


כמו הרבה דברים בחיים, גם החיים שלי מתחלקים לשני חלקים, עד גיל 17 ומגיל 17. עד גיל 17 הייתי ראשי ורובי (ושולחני) בתוך עולם המחשבים, ואח"כ גיליתי שיש עוד עולם. היום אני פושט ידי ביצירה (בעיקר מילולית וויזואלית), במחשבה (בעיקר דתית או רוחנית) ובעוד כל מיני קשקושים מהצד. עכשיו נעזוב אותי ונדבר קצת על אראל!!!

אראל הוקמה ביוזמת בחור קצת יותר גדול ממני (בכל מובן שתרצו) בשם אושרי, אושרי יופיע באפור בבלוג הזה. אושרי הוא מין טיפוס גאון משוגע כזה שמה שהופך אותו לגאון-משוגע-מסוג-קצת-שונה-ממה-שאנחנו-מכירים הוא כנראה העובדה שבילדותו דאגו להסביר לו שהוא מיוחד ומוכשר ושיאמין בעצמו, בניגוד לכל מיני גאונים-משוגעים שבילדותם מסבירים להם (בזדון או בשגגה) שהם מוזרים ושיזנחו את כל ההזיות שלהם (סטייל חלומותיו של יוסף). אושרי מאוד מאמין בהזיות שלו, עד כדי כך שהוא מסוגל לשכנע אנשים אחרים שהן ריאליות ושכדאי להם להצטרף אליו. אז ככה הגעתי אני והבחור השלישי אלעד (אלעד ידבר איתנו בכחול, אני אתן לו לבחור את הגוון שהוא מעדיף כדי לא ליצור פה מהומות) שכרגע שלשתנו מהווים את הליבה של אראל. ישנם אנשים נוספים מהעבר הרחוק יותר והרחוק פחות (זה שכמעט הווה) עליהם נדבר או שלא (אם הם יסכימו).

העניין שלנו זה ליצור ביחד. מה בדיוק? ואיך? טוב, זה כבר לפעם הבאה.... התעייפתי.


תגובה 1:

  1. נשמע מעניין ביותר, תוייג, וייפקד תדיר.
    בהצלחה!

    השבמחק