הדפים שלנו

יום חמישי, 23 ביולי 2009

פתחנו את הבאסטה!


שלום לכולם.

אז הנה אנחנו מתחילים... אראל.
אני מודה שקצת קשה להתעלות על אביץ בנאומי פתיחה... הוא נ-ו-ר-א טוב בזה... D:

אתם עוד לא יודעים את זה, אבל כרגע עליתם על אחד מהבלוגים המעניינים והמסקרנים ביותר ברשת... יהיה פה מעניין, יהיה פה מקורי ומסקרן, והכי חשוב: יהיה כיף!

--------

מי אנוכי?

אלעד יעקובוביץ' (שם משפחה של אשכנזים שאם לא שברתם את השיניים כדי לקלוט אותו לא אמרתם אותו כמו שצריך...) בן 23 בקרוב וכרגע צלוי ומרחף בין העולמות. בצבא שירתתי כמ"כ בצנחנים (ואיך שנפגשתי עם אביץ הלכנו מכות אני והגולנצ'יק הזה... סתם, לא באמת. ריחמתי עליו...) ובגדול נמצא בעתניאל- אפרת -ירושלים. תלוי בעיקר מתי תפסתם אותי...



אני עושה פרצוף למצלמה במחשב הנייד שלי... וזה מה שקורה.



קאמי. אחד מידידי נפשי הקרובים. תכירו.


אז מה ככה?

אראל היא חלום משותף שלי, של אושרי ושל אביץ ליצירת פלטפורמה איכותית להפקות מקור בתחומים מגוונים באומנות ובתרבות בארץ ובעולם.
נשמע גדול? הקדישו דקותיים מזמנכם ואפרט על המיזם.

אנחנו חיים היום בעידן הגלובליזציה. עידן של טכנולוגיה, פוסטמודרניזם ואידיווידואליזם בעוצמות שטרם היו כמותן. לכולם יש יותר זמן פנוי. כולם חשופים להרבה יותר מידע. כולם יכולים לעשות הרבה יותר- בהרבה פחות. כך מצאנו כל אחד קרה מאיתנו את דרכו בעולם היצירה באופן עצמאי... במקרה שלי, האינטרנט היווה את הכלי המרכזי שלי בקפיצה אדירה במיומנויות השונות שאני אוחז בידי כיום כגיק מחשבים, כמאייר, כמוזיקאי, ככותב ועוד כהנה וכהנה... אספר בהמשך.
רוב חיי יצרתי למגירה, בלי להעלות בדעתי שיש בשוק ביקוש ליצירה מקורית ואיכותית. גדלתי בין השאר תחת השפעה תרבותית שאיננה קשורה לעולם הערכים שלי, אך לא קלטתי לפחות עד גיל 19 שיש לי יכולת אמיתית ליצור שינוי באמצעות הכלים הללו. שבעולם היום כל אחד יכול אם רק יש לו המוכנות ללכת עד הסוף על מה שהוא מאמין בו.
האיחור בהטמעת ההבנה הזאת גרם לכך שנכוותי מספר פעמים כשניסיתי לחדור לתעשייה בתחומים הללו בלי הגישה הנכונה.

אראל היא גישה אחרת.
היא גישה שיש בה רוח אחרת. מקורית, רעננה, מתחדשת. היא פלטפורמה שמתבססת קודם כל על איכות אנושית ורק אחר כך על מסחריות. היא קבוצה שבה השותפים הם חברים, עוזרים אחד לשני ומקדמים אחד את השני לעבר החלומות שלו, ולעבר החלום המשותף.

למה אראל?
אראל היא מובלעת של המשפט "אראה פני אל". החזון שלנו הוא לראות ולהראות פני קודשא בריך הוא דרך המדיה. להראות לעולם שאפשר גם אחרת, לתקן את הראיה של העולם הזה לראיה של נבואה, של משיח, ולהוות כלי לכונן מציאות של בית מקדש בעולם.
עם חזון גדול באים חלומות גדולים ואחריות גדולה...

לרגל פתיחתה של אראל אני נושא תפילה שה' יצליח דרכנו ושנזכה ונהיה כלים להפצת האור בעולם.

אנחנו מזמינים אתכם להמשיך ולעקוב אחר ההתפתחויות כאן...

בהצלחה לכולם!

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה