הדפים שלנו

יום ראשון, 26 ביולי 2009

דיברתם על החמור...



הזכרתם אותי כמה פעמים אז הינ ה מס מילילם שלי בעינין :




טוב , אז אני אושרי כפי שדובר -אני הזיתי את הפרויקט הלאומי הזה-אראל


אני זה שמאימין שמהקיבוץ שלנו תצא מהפכה אמיתית(נישמע קצת כבד לא)‏אני בן 28 כניראה (לא סגור על זה אישתי טוענת שזה 27 הנושא בדיון )




בעללאישה-אב לילדים(2) - איש חזון והזיה שחקן(תאטרון/קולנוע)מאמן(מאמן אישיקווצר) ובעל חיבה עזה כתיבה עם סוגריים (רואים לא)אראל היא שלב בהיתפחות של חלום/חזון שלי לעצור את ההיתנתקות הבאה(או סתםלהביא את המשיח ) - כל זה מיתוך חשיבה שהמדיה היא המפתח להכל (בטווח הארוך)




או במילים אחרות -תנו לי את הוליווד ותוך שנה( אולי שנתיים . ?! )(בערך?) המשיח בחצי דרך




או לפחות ניבנה בית מיקדש , נקים את מלכות ישראל , ונבקש נבואה-‏ (שזה בעצם מה שנידרש מאיתנו בדור הזה. . וביכלל )וזהו בערך, (כרגע)




זה אני בבגדי עבודה
( דמיות מבת שני הן די להיט -יחסית .. )
מעבר לכל הדברים הגדולים אני איש פשוט שבסך הכל רוצה להשאיר מורשת
מפוארת לעתיד - ולנפח את חשבון הבנק בהווה ( במידה )

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה