הדפים שלנו

יום שלישי, 21 בספטמבר 2010

החופשה הרשמית שלי

שלום לאנשי אראל וחובביה בכל מקום שהם נמצאים!


אחרי דפרסיה מכתיבה שנמשכה קרוב לשנה, גם אני מעלה עוד פוסט... כן ירבו!


ראשית, בע"ה אני יוצא לחופש בתאריכים ד'-ה' חשוון שבה אהיה לא זמין בשום צורה, כך שאין טעם לחפש אותי! מי שצריך משהו, יכול ליצור קשר לפני או אחרי.




יש לי תובנה לחלוק:
הגעתי להבנה עם עצמי באופן עמוק שהשם 'אראל' חיבור של המילים אראה פני אל במובן של אני אראה את פניו של ה',
אלה אראה במובן של 'אראה את פני אלוקינו לעולם כולו'.
( למה אין ניקוד ב HTML $#@$@#$@!!! )
מהתובנה הזאת, נגזרת המטרה: ליצור באמצעות אותה המדיה (שעליה דיבר יצחק אברהמי בצורה יפה ומעמיקה בפוסט שלפני) שהופכת עם הזמן לחזות הכל כמעט,
את האוירה. את האוויר שהעולם זקוק לו כל כך. עולם שבו רואים את פני ה בכל דבר ובכל מקום וזמן...
קידוש שם שמים במובן הכי פשוט- לאן שאפנה את המבט - הוא מולי!!





ומשהו בנימה אישית


אני מתפלל כבר מאז ראש השנה (ומבקש מכם להצטרף לתפילותיי)
לסדר.
והויה.
הסדר הזה, כפי שאני רואה זאת מבחינת אראל כרגע, מתחיל בהשתלבות בעמותה לפי התוכנית שהוצעה לנו על-ידי הרב מיכאל ממעלה אפרים.
שייכות לעמותה- משמעותה שבאופן משפטי\חוקי\כלכלי - אראל תהיה סוף סוף קיימת !!!
אני מרגיש כמו במשל המיתולגי של האל שבראשו נולדה אלה אחרת,
ששהתה בפנים עד שבקעה החוצה.
אראל בעיני נכון להיום כאלו יושבת במוח שלי - ושל שאר חברי אראל - והמשקל כבד...
החשבונות, הכספים, התכניות, הכל נמצא במצב היולי ולא ברור בתוך הראש שלי ועל גבי הרשת בצורה מפוזרת ולא ברורה...
גם (כמובן) במובנים היותר ארציים ופשוטים אני מרגיש אנחנו חייבים את העמותה הזו - עבורי זה פשוט זועק לשמים!
וכמנהגי בקודש- תפילה:
" אנא אל נא בורא הכל ומקימו בכל רגע , אל ריבון עולם ועלמיא - אנו בניך\עבדך (מחק את המיותר או השאר את שניהם) התכנסנו יחד כדי והאיר ולהאציל ולעורר ולהעצים שמך בעולם, לצעוק קיומך בעולם ניסתר ולהאיר ולהראות השגחתך עלי אדמות, אנא עזרנו, סייענו, חוננו שיוקם ויתהווה הכלי הנכון בעולם הזה כדי שהרעיון הגדול והנשגב יוכל לרדת לעולם המעשה ולא יוותר מעופף לא בעולם הבריאה ולא בעולם היצירה אלא בעולם הזה ממש.
אנא ה' תן לנו הכח הכלים והחיל לעשות ליצור ולהאיר בשמך עולם זה שבראת! "

חג שמח והרבה בהצלחה וסיעתא דשמיא לכולנו!

אושרי.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה