הדפים שלנו

יום שני, 20 בספטמבר 2010

אראליסט נולד

שלום לכל הקוראים!

אני יצחק אברהמי, אראליסט בנשמה.
בנשמה, כי במעשה אני קצת פחות אראליסט...

המבדיל ביני לשאר חברי הבלוג הוא שאני לא עוסק ומתפרנס מתחום אומנויות הבמה, ולכן הדרכים שלי לקדם את התהליכים להחלפת הוליווד במשהו ערכי יותר הם קצת סולידיים יותר.

איך אני כן קשור?
הגעתי לאושריאדה המחוללת בתחנה המרכזית (ראה פוסט פותח) בעקבות מייל שנשלח בטעות על ידי אושרי, במקום לאביץ, ליצאב (אנוכי). לאחר מעשה אושרי דוקא שמח שאבוא, וייעד לי שילוב בקבוצה ככותב. בפועל, דבר זה לא יצא אל הפועל, ממספר טעמים כמוסים. סתם. לא יצא וזהו.
אז מי אני?
יצחק אברהמי, כאמור.
נשוי ואב לשנים, כ"י. חבר הגרעין החינוכי נתניה, כבוד.
אני לומד בכולל הגרעין. גרפיקאי במקצועי (תיק עבודות). חולם ללמוד אנימציה, ומקוה בעתיד להשתלב באגף האנימציה של אראל, אם יפתח (ואם אלמד...).
במסגרת הגרעין אני מעלה עם חברים הצגה קצרה מדי שבת לילדי השכונה. קיימת מחשבה להפיק הצגה רצינית יותר לשיווק, וקיים גם תסריט להצגה שתיקרא 'שלוקימון 2'. ההצגה היא בבימוי אושרי, ויש גם סאונדמן מצוין שיעשה לנו מחיר טוב (מה אתה אומר, אלעד?). השם של האולי תאטרון שנבחר הוא 'משחק ילדים'.
הערב העלה התאטרון הצגה בהפנינג לקראת סוכות שארגן הגרעין, על פי מחזה של אושרי (על ארבעת המינים ויהדות אוזבקיסטן). הופענו בפני כמאתים ילדים, הורים ובנות שרות של הגרעין, היה רציני מאי פעם והתגובות היו חמות. קיצור, נהנינו. תודה, אושרי!

אז אני מקווה שאוכל לתרום כאן מעט, ואשמח לשתף אתכם (אשמח גם להכיר אתכם) בתובנות ומחשבות בנושאי גאולת העולם והמדיום התקשורתי וכאלה.

הצבע שלי, כנראה, יהיה תכלת, כדי שתוכלו לקרוא בלי להתאמץ מדי.
הרבה אור ושמחה!
יצחק

בהצלחה!

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה