הדפים שלנו

יום ראשון, 27 בספטמבר 2009

ריאלטי-בלוג!!!

ראשית אני תוהה מי הם קוראינו ( והאם ישנם בכלל... )
גם אם לא, יש ערך לבלוג למען הדורות הבאים (או שיהיה מה להקריא בלוויה של מי מאיתנו אם ילקח פתאום ע"י יימח שמו מלאך המוות P: )

לא משנה - תהיו מי משתהיו אני מקווה עכשו יהיה לכם יותר מעניין!


הגיתי בשבת (" הירהורים מותרים - ולשדך הבנות ... " ) פרוייקט מדהים, פשוט, אדיר, קטן, נחמד והעיקר - בר הפקה (!!!) בתנאים הנוכחיים כרגע .

כדי שערב יום כיפור (גמר חתימה טובה, אגב) לא יצלול במבול של פרויקט אחר פרויקט, אני שומר את הפרטים והרעיונות בתוך הקופסה הידועה בשם המח שלי...

בכל אופן, הרווח שלכם קוראים יקרים הוא שאני עומד לעדכן אתכם בכל שלב בפרוייקט - וגם לצ'פר אתכם בסוף המוצלח שלו.


איך שלא שיהיה - פרטים במוצאי יום כיפור ... :)

אושרי.

נ.ב - אם אתם אכן קיימים אשמח לאי אילו תגובונות קטנטנות כדי לדעת שיש קוראים כלשהם ואני לא כותב בעצם צוואה ממש ארוכה...

3 תגובות:

  1. למרות שהמערכת שלכם עושה מדי פעם בעיות עם ה- Chrome, אני קורא פה קבוע.
    בהצלחה!

    השבמחק
  2. שלום אפיק! טוב לשמוע את קולך על הבימה הווירטואלית של האתר! נשמח לשמוע ממך תגובות לעיתים תכופות יותר!

    מי יודע... אולי אתה אראליסט בפוטנציה... :)

    נשמח לשמוע צופים וקוראים נוספים!

    השבמחק
  3. היי אושרי!

    אני קורא אתכם ונהנה מהרעיונות, מהחזון ומהעומק!

    עלו והצליחו!

    וכמו שאמרתי, אם יש לכם רעיון שמתאים לשילוב שלי בעשייה הזאת, אשמח..

    שמעון

    השבמחק