הדפים שלנו

יום חמישי, 6 באוגוסט 2009

תמונות ממופע הפלייבק בפונדק הבש"ט- ט"ו באב תשס"ט







נתחיל בזה, כי החיבור שלי לאינטרנט עושה קצת בעיות בשעה עמוסה זו... עם הזמן אני אערוך את ההודעה ואעלה לכאן עוד תמונות וגם כמה סרטונים מהמופע (המדהים למדי) שהיינו/ חווינו/ הופענו לפני יום וחצי... :)


אז... אלו אנחנו- בתמונה אחרי המופע שצולמה באזור ארבע לפנות בוקר. משמאל לימין- אושרי, אני, אביץ. אראל בשר ודם, בשבילכם...

שיתוף הפעולה עם פונדק הבש"ט מתחזק כאשר בצעד מפתיע בסיועו הרב של חבר אראל אחר, מחליט כותב שורות אלו להצטרף ולהופיע בהרכב בלוז מוזיקלי אל תוך הלילה באותו הפונדק ממש! כן כן! בואו בהמוניכם היום ב- 11:30 לשמוע אותי בפונדק! אותו מקום, ממש, אבל ממש לא אותה השעה!
ובנימה רצינית יותר- אני מודה על כך שאני חלק מקבוצה כזאת. אנחנו מקווים שבעתיד אראל תהפוך להיות פלטפורמה שדרכה אמנים יוכלו לקדם האחד את השני בסימביוזה שממנה יצאו כולם מורווחים- ממש כפי שקורה עכשיו.
אלעד.
נהנה מכל רגע, ולא מתנצל על פוסטים קצרים!

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה