הדפים שלנו

יום חמישי, 3 בדצמבר 2009

הכל מתחיל ונגמר ב-"בעעעעעעעעעעע"

לפני קצת יותר מחודשיים אושרי העביר מכתב לכל חברי אראל דאז, הנושא את הכותרת עמוסת המשמעות (ללא ספק): "בעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעע"
(את המכתב ככתבו וכלשונו תוכלו למצוא כאן בבלוג: http://arelmyth.blogspot.com/2009/09/blog-post_29.html)
הרעיון המקורי היה לסיים הפקה תוך שבועיים, מה שלא ממש קרה, אבל בכל זאת התוצאה רחוקה מלאכזב, ואפילו מתחילה להתקרב להיות משמחת ואולי במידה מסויימת משביעת רצון.
כולנו יודעים שהשאיפות הן הרבה מעבר, אבל אי-אפשר שלא להודות על הטובה, ועל הצעד החשוב הזה. אז היום כשאספנו את הדיסקים הרשינו לעצמנו לענות אמן על ברכת שהחיינו שאושרי הרשה לעצמו לברך בשם ומלכות.
בסופו של יום מייגע במיוחד (עבור שני החברים מלבדי שגררו את עצמם הלוך ושוב בחוצות ירושלים) התיישבנו לאכול איזה סנדוויץ' באיזו מסבאה שכוחת אל באיזור התחנה המרכזית. ניצלנו את ההזדמנות לצילום הסטורי, ברקע תוכלו לראות חלק קטן מהמשקלים שעמיתיי סחבו על גבם לאורך כל היום המייגע הנ"ל.

הנה אנחנו והדיסק, חם מהתנור!

עוד טקס מטופש שהקדשנו לו זמן היום הוא מילוי טופס לוטו. יש דעה בפוסקים המתירה למלאות טופס אחד כזה, ע"מ לבדוק האם הקב"ה מעוניין להעניק לך שפע בלתי אמצעי או שעליך לעבוד קשה לפרנסתך. חשבנו לבדוק את זה... תשובה נקבל ביום שלישי.

האם ה' איתנו?!

זהו. אז עכשיו כולם עייפים ומרוטים ואין ממש מה לומר. למרות שיש עוד די הרבה מה לעשות. אז בנתיים שיהיה לכם לילה טוב, ולנו בא לומר דבר אחד: "בעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעע" !!

5 תגובות:

  1. אביץ אתה כזה מלך!!!!!


    אני חושב שרזיתי קצת במהלך היום הזה. אושרי, נראה לי שכדאי שנעשה עוד כמה מסעות כאלו ונשווק את זה כקמפיין כמו ב'פורסט גאמפ'... מסעות אראל בארץ הקודש!

    השבמחק
  2. תגובה זו הוסרה על ידי המחבר.

    השבמחק
  3. תגובה זו הוסרה על ידי המחבר.

    השבמחק
  4. תגובה זו הוסרה על ידי המחבר.

    השבמחק
  5. תגובה זו הוסרה על ידי המחבר.

    השבמחק